COMO ME VEN?

COMO ME VEN

Noa é unha rapaza simpática é moi divertida. Sempre me fai rir con algunha das súas parvadas. Aínda que fai dous anos non nos coñecíamos agora estamos sempre xuntas. Gústame falar con ela e contarlle moitas cousas sobre min, por que ela sempre sabe que dicir para que me sinta mellor se estou triste. Cando as dúas temos o día bo, as veces non hai quen nos aguante pero cando unha está triste a outra tamén se pon igual, xa que non ten con quen divertirse e pasar o rato.

Ana (compañeira).

A miña irmá Noa é como a tormenta. Cando estamos na casa dedícase dúas cousas: ver series no móvil coa luz apagada moi calada e concentrada ou saír correndo hacia min; gritándo e pegándome cunha almohada. É unha rapaza inteligente e as veces faime creer que teño a mellor irmá do mundo.

Brais (irmán).

Comentarios