ASÍ SON EU: GÚSTAME/NON ME GUSTA


GÚSTAME

Ás mazás, a pizza, o xeado, estar cos amigos, saltar a comba, xogar a bomba, as festas, o verán, a neve, estar co meu irmán, xogar co can, escoitar chistes, mollarme co auga da choiva, estrear roupa nova, vestir roupa de marca, o cheiro a colonia de home, durmir, pintar, o cantante Bruno Mars, ver o fútbol, ver como xoga o meu irmán á play, peitearme, as serpes, espertarme un minuto antes de que soe a alarma, que me  "achuche" o meu pai...

NON ME GUSTA

O peixe, o pemento, a cebola, os tronos, que se rompa a mina dun lapis, que me digan o que teño que facer, non ter batería no móbil, escoitar como os outros fan ruído ao mastigar, que me molesten cando me acabo de levantar, quedar con alguén e que chegue tarde, facer un globo co chicle e que estoupe na cara, que a miña nai me deixe soa na cola do supermercado, a publicidade, esquecer algo cando vou de viaxe, tender a roupa, ducharme con auga moi quente, que choiva cando me aliso o pelo, recoller a miña habitación, estar vendo a miña serie favorita na casa e que se vaia a luz, moitos exames nunha semana…



Resultado de imagen de noa_xunq



Comentarios